دیابت و کلیه شکست: چرا من احساس بعد از دیالیز از همه بدتر

جمعه 24 مرداد 1393
ن : lafee

دیابت و کلیه شکست: چرا من احساس بعد از دیالیز از همه بدتر

دیابت و کلیه شکست: چرا من احساس بعد از دیالیز از همه بدتر

نفروپاتی دیابتی است که توسط خون مویرگی آسیب دیده ایجاد می شود، اما آن را به طور مداوم می تواند خراب و آسیب کلیه ها در طول زمان. هنگامی که آن را به شکست شدید کلیوی بدتر، دیالیز را به بیماران توصیه می شود. بعضی از بیماران احساس بعد از دیالیز بدتر، به همین دلیل است؟ با توجه به این، ما شما را به همین دلیل شما را بدتر می کند بعد از دیالیز برای دیابت و نارسایی کلیه را، لطفا موارد زیر را مشاهده کنید.

اگر بیمار مبتلا به دیابت و نارسایی کلیه، پس از دیالیز شما ممکن است از برخی از ناراحتی های مانند تهوع و استفراغ، سردرد، بیش از حد مایع، خارش، گرفتگی عضلانی، عفونت رنج می برند، و غیره می باشد. علت اصلی تهوع و استفراغ بعد از دیالیز افت فشار خون است. پس از دیالیز، کلیه های شما ممکن است بدتر از قبل، پس از آن نتواند به تولید ادرار می شود. و آب آشامیدنی پس از دیالیز ممکن است بیش از حد مایع گردد. این بسیار معمول است برای بیماران از گرفتگی عضلانی در دست ها، پاها و پاها در طی دیالیز رنج می برند، و دلایل ممکن است فشار خون بالا، استفاده از راه حل دیالیز سدیم کم و بیمار بودن زیر وزن خشک. همانطور که برای خارش، علل ممکن است دارای سطوح فسفر در خون، سطوح بالای خونی هورمون پاراتیروئید، پوست خشک و واکنش های آلرژیک.

درباره دلایلی که شما احساس می کنید بدتر پس از دیالیز، ما تو را مقدمه مشخص شده است. اگر سوال دیگری داشته، خوش آمدید برای ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، و ما شما را با جزئیات پاسخ دهد.

علاوه بر این، دیابت و نارسایی کلیه، طب میکرو چینی Osmotherapy ممکن است یک درمان خوب است. این هیچ عارضه جانبی، علاوه بر اثر این درمان نیز آشکار است. این درمان می تواند از طریق ترویج جریان خون و از بین بردن خون حالت سکون به شما کمک کند قند خون بالا و فشار خون بالا را کاهش دهد. چه تر است، این درمان با هدف تعمیر کلیه ها آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابت و کلیه شکست: چرا من احساس بعد از دیالیز از همه بدتر,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.